02 June 2011

MahaRaja Lawak di PISA Penang


Pada minggu ini, rancangan MahaRaja Lawak akan membuat kelainan dengan mengadakan pentas MRL diluar Kuala Lumpur.Tadi MR sempat la pergi ambil pas masuk di Pisa Penang, memang ramai giler sejak pukul 2 petang lagi.Pas masuk percuma cuma akan diberikan pada pukul 4.

Tapi MR agak kecewa dengan pihak pengurusan yang nak memberikan pas masuk ni, memang kelam kabut,nak beli tiket final bola sepak pun tak macam ni.Cukup seksa nak masuk dalam stadium untuk ambik pas masuk ni, mana taknya pegawai yang bertugas hanya jaga dalam stadium saja,kat luar memang macam sardin la nak berebut masuk, tak ada barisan langsung dah.Dah la nak masuk punya seksa berhimpit-himpit,bila dah masuk dia bagi satu pas saja, terpaksa la MR masuk 2 kali,takkan nak tengok MRL sorang-sorang pulak.



Pada peserta MRL, diharap agar tak mengecewakan para peminat anda di Penang ni.Orang kata kalau persembahan mereka menghiburkan,berbaloi la bersesak-sesak untuk mendapatkan pas masuk ni..

Kat bawah MR sempat snap gambar masa bersesak-sesak masa nak ambil pas masuk MRL di PIsa Penang..










1 comments:

Udiee Tukang Bcanda, S.Pd. on June 7, 2011 at 5:38 AM said...

i'm confuse of the shoutbox ? :s

Post a Comment

 

Total Pageviews