03 May 2011

Benarkah Osama Laden Meninggal ?

 Adakah benar Osama Laden telah mati, ataupun ianya adalah satu konspirasi AS.Sebelum ini ada desas desus yang menyatakan Osama ini adalah agen CIA yang di upah oleh AS untuk menghancurkan negara islam.Tapi adakah peristiwa 11 September juga merupakan rancangan AS.Dari segi logiknya tak kan AS mahu memusnahkan negaranya sendiri..

Baiklah, kita anggaplah Osama Laden ini adalah benar-benar pejuang yang menentang AS,dan seperti yang kita maklum, dia telah terbunuh dalam serangan AS di Pakistan dan telah ditunjukkan gambar mayatnya di serata media.


Setelah dihebahkan di serata media,mayat Osama ini akan disemadikan di laut yang dirahsiakan lokasinya atas alasan tiada negara yang sanggup menerima mayat Ketua kumpulan Al-Qaeda ini.

Persoalannya disini, adakah itu benar-benar mayat Osama ? dan mengapa AS tidak membuat ujian DNA untuk memastikan itu memang benar-benar mayat Osama, dan menyemadikan Osama dilaut adalah dilihat seperti hendak menghapuskan bukti,mungkin jika mayat Osama ditanam,ada yang akan menggali untuk mencari kebenaran.

Ini pula adalah foto yang menampakan gambar mayat Osama Laden yang disebarkan di media adalah palsu..
Penipuan yang ketara




Wallahualam...

1 comments:

Unknown on May 3, 2011 at 4:34 PM said...

akan ada lagi 1000 Obama lepas ini

Post a Comment

 

Total Pageviews